Kızlar merhaba. Benim reglim normalde 5. 6. Günde kesilir ama bu sefer 7. Gündeyim hala kanamam ve hafif hafif sancılarım var. Bu ay da hem yoğun oldu hem de sancılı ve ilk defa çok bulantı yaşadım. Kist vs durumu olduğunda böyle olur mu ? İlk defa yaşıyorum böyle ve bebek de istediğim için bir sıkıntı olmasından korktum açıkçası. Yaşayan var mı böyle bir şey neden olabilir acaba