Julej Durununannesi80 ben Taner hocada yapıcam 5 yıllık doktorum ondan başkasını düşünmem imkansız bilgisi deneyimi hoşgörülü oluşu her şeyi ile onda Doğum yapanlarda var çok memnunlar
Evren Merhabalar ben şu an o hastaneye takibe gidiyorum. Dr. Meltem Özben doktorum hastane harika ve birçok arkadaşım aynı hastanede doğum yaptı. Tavsiye ederim.
PembeKoala Evren merhaba balat hastanesinin doğum fiyatları hakkında bilginiz varmı ve odaları nasıl acaba ?
Evren PembeKoala Bildiğim kadarıyla hem normal hem sezeryan 4000 tl ama oda seçeneğine göre fiyat değişiyor.