Kızlar selamlar 11 haftalık hamileyim. Gebeliğimin başından beri yeşil sarı akıntım oluyor doktor kültür altı bir bakteri ğrediğini gördü ancak bu bakterinin zaten vücudumda olduğunu ve zararsız olduğunu söyledi. Geçen haftalarda idrar tahlilinde lökosit ++ çıkmıştı doktor o zaman saşe ve fitil verdi ama benim vajşnal batmam ve gebeliğimin başından beri devam eden sarı akıntım asla kesilmiyor. Vajina girişinde bir sızı var gibi doktor ama ilaç vermiyor riskli bir gebelik başlangıcım vardı benim gibi olup ilaç kullanmayan var mı ? Geçen haftalarda yine sormuştum kontrolde yine doktor ilaç vs vermedi. Bir sonraki kontrolüm 2 hafta sonra