Merhaba hamişler ,19+3 hamileyim , göğüslerimde hiçbir değişiklik olmadı ,ne ağrı var ne başka bişey ,çevredekiler hamile kalınca ilk aylarda göğüslerinde ağrı oluyor ve büyüyorlardı ,benim ilk çocuğumda da öyle olmuştu , böyle bişey yaşayan varsa ne yaptınız ?dokturunuz ne dedi ,yazarmısınız ???