_Feslegennn__34 edis22 yaa inşallah olmazsınız rabbimden umut kesilmez sol kasıgım ağrıyor sol yumurtam büyümüştü zaten nasipte varsa olucak
edis22 _Feslegennn__34 aynen öyle canım rabbim geciktiriyorsa güzelleştiriyor dur oyüzden içimizi ferah tutalım🥰
mira_0102 Aayseyldz kürtaj olduğun tarih ,yeni adet tarihindir ,mesela ben Ağustos 20 de kürtaj oldum, öbür ayın 19 da adet oldum ,ve benim adetimde her zaman normal gününden birgün veya iki gün önce başlar
Aayseyldz mira_0102 benim adetim de çok düzenlidir hiç atmaz hep altı gün önce başlardı o zaman ben 4 kasımda adet olmam lazım o zaman adet de mi
Aayseyldz mira_0102 ay pardon şimdi anladım benim normal gibi 6 gün önce adet olmam lazımdı yani ayın 28 ı adet olmam lazımdı
Patito__ Nefesimss test yaptiniz mi bnde hala olmadım arada alt karnm kasiklrm goguslerm agrio ama daha gelen yok
Semauzun edis22 tekrar yapayım diyorum iki gün geçsin yeni olabilir diyorlar Emin olduktan sonra kan vermek istiyorum 🫣
edis22 Semauzun bende gördüm çok silik ama zaten bundan silik çıktıysa kanda mutlaka çıkar. Ben sizin yerinize olsam hiç testle uğraşmam direk kana giderim🤭
Aayseyldz GirlandBoy_Mom Merhabalar biraz önce test yaptım da ben artimed erken gebelik testi orda pozitifi gördüm silik bir şekilde bir de aynı Marka kaset test yaptım onda negatif çıktı şimdi ben hamile mi oluyorum hiç anlamadım ya da değil miyim acaba erken gebelik testi yanliş olma ihtimali var mı
GirlandBoy_Mom Aayseyldz canım erken gebelikte kaset testte çıkmıyor bazen ve artımed test pek güvenilir değil diyolar
ermelek1 edis22 ben adet olmadım erken gebelik yaptım 2 gün önce negatif çıktı ama hala adet olmadım acaba pozitife döner mi
edis22 ermelek1 yumurtlamanıza bağlı eğer geç döllenme olduysa çıkmayabilir. Bende 4 gün gecikti şimdi adet oldum