Abcdfghe Suneyeee21hdkmd bat bugün. Geçen hafta bende senin gibi umudum yok diyordum kesin adet olucam diye bekliyordum. Ama 2 gün önce çift çizgi gördüm iki farklı test ile ve ben şok😂🤲.Profilime bakarsanız görürsünüz henüz kan vermedim ama inşAllah kanda da gözükür. Sali günü gidicem. Size de umut olsun. Umudunuzu yitirmeyin lütfen 🥰
Suneyeee21hdkmd Abcdfghe ay inslah sen ben bütün bebek bekleyen anelere rabim nasip etsin inşallah canm
Suneyeee21hdkmd Abcdfghe adetinize kaç gün kalmıştı testi pozitif gördünüz ve ovulasyon testini nezamn yapmam nasıl kullanmam gerekiyor yardımcı olur musunuz
Aayseyldz GirlandBoy_Mom rahatsız etmezsem bişey sormak istiyorum beta değeriniz 17 iken testte pozitif gözüküyor muydu
Hatice5855 edis22 bat 4 dün test yaptim negatif. Önümüzdeki ay ovülasyon testi ile şansınımi deniycem
Aayseyldz GirlandBoy_Mom bende kürtaj olduğum için adet tarihim ne zaman gelcek bilmiyorum o yüzden kafam çok karışık aşırı derecede iki üç gündür bel ağrısı çekiyorum adet olcakmışım gibi ama olamıyorum en son bu hissi düşük yaptığım hamileliğimi anladığım zamanda hissetmiştim acaba yine hamile kalmış olabilir miyim diyorum dün test yaptım baya negatif gördüm test bile ne zaman yapıcam bilmiyorum em hayır’lısı beklemek sanırım
GirlandBoy_Mom Aayseyldz https://mutluresim.com/image/IMG-20241101-WA0025.1DI5Jg böyle canım testim cuma günü yaptım adetime 5 gün vardı dün kan verdim 17 çıktı adet günüm 27 28 kısaca 5 6 gün varken öğrendim
mira_0102 Aayseyldz kürtaj olduğun tarih ,yeni adet tarihindir ,mesela ben Ağustos 20 de kürtaj oldum, öbür ayın 19 da adet oldum ,ve benim adetimde her zaman normal gününden birgün veya iki gün önce başlar
Aayseyldz GirlandBoy_Mom GirlandBoy_Mom anladım canım ama bir daha test felan yapmak istemiyorum çünkü çok yoruluyorum düşünmekten acaba ne çıkacak diye
GirlandBoy_Mom Aayseyldz öncelikle teşekkür ederim canım inşallah sağlıklı bi şekilde ilerleyebilirim o psikolojiye girmek zor evet inşallah gönlünce olur yaparsan mutlaka haber ver
Aayseyldz GirlandBoy_Mom inşallah canım sağlıklı bir şekilde kucağına almayı nasip eder Rabbim inşallah 🤲❤ tabiki de ederim inşallah hamileysem benim için mucize gibi bişey olacak çünkü 17 hafta 2 günlük bebeğimi kaybettim. Bir de mayıs’ta evlenip Haziran’da hamile kalınca evliliğime bile bebeğimle alışmıştım beşiği mi bile almıştık daha kaldırmadık bile duruyor İnşallah tekrardan bir sağlıklı bebek nasip eder Rabbim🤲
Aayseyldz GirlandBoy_Mom Merhabalar biraz önce test yaptım da ben artimed erken gebelik testi orda pozitifi gördüm silik bir şekilde bir de aynı Marka kaset test yaptım onda negatif çıktı şimdi ben hamile mi oluyorum hiç anlamadım ya da değil miyim acaba erken gebelik testi yanliş olma ihtimali var mı
GirlandBoy_Mom Aayseyldz 🥺yaa kusura bakma güzelim bilmiyodum başın sağolsun allahım tekrar nasip etsin inşallah 🤲
_Feslegennn__34 edis22 ayyy bilmıyorum ya cokk arada kasık ağrısı oluyo o yüzden tutmadı mi diyorum şu süreçte test hiç yapmadım korkudan inşallah güzel sonuç alırım ya 😔
edis22 _Feslegennn__34 benim belim ağrımıyor ama ben adet olunca 1, 2 gün önceden aşırı su içerim ve bugün akşamdan beri hep su içiyorum demekki bende olacam🥺🤭 neyse canımız sağolsun diğer aya inşallah