Kimse Merhaba kızlar ben 10 haftalık hamileyim düşük riskim var bu hafta bıraz ayakta kaldım dun ulsturasyonda bebegın oldugu yerde epey aşşagıya düştügünü gördü doktor bende biraz tedırgın oldum benım yaşadıgım durumu yaşayan varmı🥺