Bensuy Nakskdkdkd benim 18. Haftalardan beri var şimdi 27 haftalığım normal diyor doktor enfeksiyonum yok sadece hareketle ağrıyorsa kaslarınız genişlediğindendir yine de ağrınız artarsa endişelenirseniz acile gidin
Dennissduygu Nakskdkdkd aynısı bendede oluyor 25+5 im oturup kalktıgımda vajina üst kaslarından ağrı oluyor. Yürüdükçe geçiyor. Mahnezyum içiyormusunuz