Mmmx-ray Allah kolay dogum nasip etsin bende devlete gidiyordum hic bakmiyorlardir acikliya catima bugun dedim bir 40 haftadayim ozele gideyim gitdim pat diye aciklik 5 6 cm dedi dogumu devlete yapacagim icin eve geldik sancim falan yok suyumda gelmedi yarin gidecez iste bakalim 5 6 cm aciklikla yatirirlarmi beni