Nurgunay0 merhabalar öğrendiğimden beri kahverengi lekelenmem oluyor bazen de karnım agriyo pembe ve biraz kırmızıya dönüyor ben kalp atışını duymadım henuz 5+4 uz Dr salı günü çağırdı kalp atışı için o zamana kadar da 3 günde bir progestan iğne kullanıyorum 2 doz olarak, inşallah bebeklerimiz bizimledir ve sağlıkla kucagimiza alırız bol istiharat ve bol su tüketin yormayın kendinjzi şu an benimde devam ediyo lekelenmem Allah’a tevekkül edelim başka çare yok