Aysegebes Bebekleriniz için çikolatayı nerden sipariş ettiniz kaç güne geldi? Çikolata atölyesinden vermeyi düşünüyorum ama güzel mi memnun musunuz???
hermione_granger Aysegebes ben trendyol dan sipariş verdim 1 ekimde verdim 3 ekimde elimdeydi https://ty.gl/o7923u7hxbhvu
RiRi22 Aysegebes ben trendyoldan sipariş ettim 1 haftaya geldi. Tadınida çok beğendik. Mağaza adı minemiss tasarım link https://ty.gl/otx1doc3gw0k1