BusrAsil2019 25 Haftalık gebeyim iki gündür hareketlerini vajinada hissediyorum bir de hareket edince içimden bir şey kopuyor sanki bu hafta da hareketi bu kadar aşağıda hisseden var mı normal mi acaba?
Gizm06 BusrAsil2019 bence bir doktora görünün hissetmeden açıklık olmuş olabilir ya da enfeksiyon olmuş olabilir ihmal etmeyin derim ben bu şekilde anlamayıp çok geç kaldım bebeğimi kaybettim 25 haftalık doğdu
Linadfne BusrAsil2019 26 haftalık olcaz yarın bende bı kacgundur öyle hissediyorum doktora gidince sorucam bakalım aşağı inmiş sanki banada öyle gelio
Morsalkim BusrAsil2019 çok normal benimde hep öyleydi bende dert etmiştim yeri geniş istediği yerde oynuyor demişti doktor
BusrAsil2019 Normal de göbek deliği etraflarında hareket ederdi hep orda hissediyordum şimdi neden böyle oldu ki acep 🥹
Ustbusr @"BusrAsil2019 bende 27 haftalık hamileyken çok allta hissediyordum doktor bebeğin pozisyonundan öyle dedi poposu tam kasıklarımdaydı o zaman normal demişti bana