Beeyyzzaa Kızlar ben 23 haftalığım 2 aydır bir kaşıntı yaşıyorum vücudum kıpkırmızı oldu hamilelikte oluyormuş yaşayanlarınız varmı bu durumu nasıl atlattınız doktorlar ilaç krem vs de yazamiyor
Asli98- Beeyyzzaa hamileliğin başlarında koltuk altı kasinmasi yaşıyordum deli gibi kaşınıyordu cildiyeye randevu aldım bir krem verdi sürdükçe kaşınmam geçti şimdi de ara ara göbeğim kaşınıyor oda artık büyüdü yırtılma vs olur diye kaşınıyor diye düşünüyorum bol bol nemlendiriyorum
Beeyyzzaa Asli98- anladım sizin dediğiniz doğru ama benimkisi uyuza çevirmiş sadece eşime geçti inşallah bir çaresini bulurlar yarın özel cildiyeye gidicem