Zehraaaozgn  bir buçuk senedir bebek istiyordum bir dün bir tane test yaptım çift çıktı inanmadım ikinci de böyle çıktı inşallah dış gebelik değildir 🙏🏻 Ama adet olacak gibi arada tatlı ağrı geliyor ve hafif kahverengimsi akıntı geliyor
Sarkac Zehraaaozgn ben oğlumu öğrendiğimde aynı boleydi kop koyuydu. Dr gittiğimde 6 haftalık ve kalp atışını duymustuk
RabiaK27 Zehraaaozgn hayırlı olsun canım acilde kan ver sonucunu al mutlaka inşallah betan da güzel artar🌸
yigitinannesiiiii Zehraaaozgn kan ver canım direk benimde bu ay testlerim bu şekilde çıktı kan verdim 1 gün sonra 1517 çıktı benimde adet olacak gibi ağrılarım oluyor kasıkta batmalar felan yarın muayne olmaya gidicem bakalım:)