denizannee bencede 13 te git bi sıkıntın olmazsa doktoruma 7 haftada gittim bi sıkıntın olmazsa 13te gel dedi ultrason da hemen ölçtü ense kalınlığı falan bide çok hareketsizdi ikili taramanın sonuçlarını almaya gittiğimde çikolata yedim girmeden gayet net gördüm öncekinden bi daha hep çikolata yiyip gircem😁