KIzlar 32 haftamı bitirdim, 22.haftamda serklaj yapılmıştı haftalardır yatıyorum. Çatı kemiğimin ağrıması dışında bir problemim yoktu. Son iki üç gündür alt karın bölgemde ayağa kalkarken otururken yürürken ağrı ve baskı hissediyorum. Dikişlerime zarar gelmiş olabilir mi? Hiç kanamam yok. Dikişlerin açıldığını sadece kanamayla mı anlıyoruz? Kanama yoksa dikişler güvende midir?