Cans50
Kızlar geçen doktor kontorlümde doktor bebeğin göbeği var dedi normalde 4 5 gün önden gidiyor yani çok aşırı kilolu ya da önden değil?sorduğumda korkulacak birşey olmadığını genetik olabileceğini söyledi.Benim boyum böyle senin boyun öyle nasıl hepimiz farkıysak o da öyle dedi.Yine de kafama takıldı kilolu bebeği anlarım da göbekli bebel daha anne karnındayken nasıl oluyor?Başına gelen var mı?Mutlaka normaldir doktor başka türlü olsa söylerdi ama yine de böyle birşey yaşayan varsa diye sormak istedim.