Babyndmummy Kızlar 6 aydır deniyoruz bu sabah olamaz ama bir yapayım test diye yaptım ilk defa böyle bir sonuç aldım. İnnovita diye bir marka sizce güvenilir mi?
Melek38_ Babyndmummy ilk kez testte gözüm şaşı olmadan gördüm 😅hafif çizgi görünüyor. Pazartesi kan verin sağlık ocagına isterseniz. İnşallah güzel haberi duyarsınız 🎈
Babyndmummy Bat 4 gün sonra ve regl belirtilerim de var sanki göğüs dolgunluğu, minik minik ağrılar..
Babyndmummy Melek38_ çok ümitsiz yaptım düzenli birlikteliğimiz de olamadı eşimin görevinden dolayı bu ay. İnşallah benimledir çok heyecanlıyım pazartesi direkt gideceğim işten sonra🥹🎀
Mommyy123 Ben de hamile olduğumu reglime iki gün kala bu markanın testiyle öğrenmiştim :) çok net çift çizgi görünüyor bi kan testi verin
Melek38_ Annesiiiii20 Zaten emin olun en umulmadık anda oluyor ☺️İnşallah bebiş haberiyle bizide etiketlersiniz
Femay Babyndmummy ayyy hayırlı olsun sağlıkla gelsin bebiş 🌺🌺🌺 yarın bende kan veremeye gidicem bakalım.
Femay Babyndmummy ayyy hayırlı olsun sağlıkla gelsin bebiş 🌺🌺🌺 yarın bende kan veremeye gidicem bakalım.
Seyma1234 Babyndmummy ilk bebeğimi bu testle öğrendim adetime 8 gün falan vardı hemde betam da aynı gün gittiğim de 10 çıkmıştı ❤️bence var hayırlı olsun
dilanbaydemir12 Babyndmummy benımde 4 gün var ovulasyon takıbı yaptım bu ayy inş bende gğzel sonuc alırım yumurtlamaya 10 gün oldu bugun yapsam mı yapsam m test bılmıyorum