Hryedz Zuluss yüksek tansıyonu doktorlar sevmezler doktora gıtmenızı onerırım muhtemelen idrarda proteın kacagı var mı dıye takıp edıcektır
Hamisbayan Zuluss ihmal etmeyip doktora gidin tansiyon tekntaraflı yükseliyorsa takip etmenizi söylerler ama gerekli testleri yapmaları lazım öncelikle hem idrar hem karaciğer enzimlerinize bakacaklar. Benimde ilk başlarda tansiyonla başladı sonra karaciğer değerlerim fırladı 34+2 de gebelik zehirlenmesi + nöbet geçirerek acil doğuma alındım ve 7 gün yoğun bakımda kaldım karaciğerim iflas eşiğindeydş ve ameliyat esnasında ölümden dönmüşüm. Bende ilk başlarda aldırış etmedim hep limonlu su içtim parol içtim ama her sabah kendimi acilde buluyodum sonrasında tansiyonum 19 a fırladı karaciğerim 900 lere fırladı nöbet geçirdim. Üstelik bilmeden parol almayın magnezyum almayın gebelik esnasında vücudunuz buna reaksiyon gösterebilir tansiyon yüksekse ve ya böbreklere yada karaciğere vurur. İlerletir durumunuzu. Kendimden biliyorum ameliyatta magnezyum takmışlar vücudum reaksiyon göstermiş meğersem magnezyuma alerjim varmış aneliyattan sonra ağrı hisswtmiyim diye seruma parol karıştırdıklarında yine nöbet geçirmişim ve benim hamilelikte kullandığım iki ilaç tek bunlardı. Bilmeden birşey kullanmayın öncelikle lütfen doktora görünün
Zuluss Hryedz benim migrenim var aslında başkm ağrıdığında kusarım hastanelik olurjm ilaçta içemediğim için önlemini alamıyorum çok kötü başım şimdi
Melismelo Benimde ara ara cıkıyor, limonlu su icin Camı acın, sol tarafınıza uzanın dinlenin yarım saat sonra yine ölcün
Hryedz Zuluss lımonlu su vs ıcebılırsın ama gebelık tansıyonun mu var yoksa arada mı cıkıyor mutlaka takıp ederler benım gebelık tansıyonum oldu ama 8 4 tansiyon bı kac saate 14 9 olabılıyordu asırı dengesızdı sezeryanda bıle tansıyonum dustu benı cok zorladı malesef
Zuluss Hamisbayan çok geçmiş olsun şu anlık tansiyonum iyi oldu yarın ramdövüm var doktora söyleyim baksınlar