Son trimestere girmiş bulunmaktayım, 7 kilo aldım, zaman zaman değişsede sabah aç karna tartıldığımda aldığım sonuç. İhtiyaç listesi asla bitmiyor, hamilelik sürecim bir yandan bitmesin, bir yandan da kollarıma alacağım günü iple çekiyorum. Korku, heyecan, mutluluk tüm duyguları yaşıyorum, motive edilmeye ve birbirimize ihtiyacımız olduğunu hissediyorum. Geceleri uyuyamıyorum bununda bebişin anneyi hazırladığını okumuştum, bazı geceler 2-3 saat total uykuyla geçirdiğimi zerre baş ağrısı hissetmemiştim. Sizde de uykusuz geceler başladı mı ? Birde pazartesi itibariyle soğuklar geliyormuş, aman dikkat edelim, hasta olmayalım 🧡