Melikekrky 39+6 gebeyım sancılarım vardı dakikada gırmıyordu yenı uyandım kaynar yeşil su geldı tehlıkeli mi
Melismelo Evet acil hastaneye gidin suyunuz gelmiş bebeğiniz kakasını yapmış olabilir tehlikeli bir durum malesef beklemeyin sakın
Aysegebes Canım evet tehlikeli ama korkma hemen müdahale edip doğuma alırlar bir sorun olmaz sadece beklemeden hastaneye gitmek gerekiyor o kadar. Gitmişsin de naptın nasılsın ne dediler??? Sağlıkla kucağına alırsın inşallah bebeğini Allah ım kolaylk versin