iremree evet canım hatta still tea olarak çıkıyor sıpaeıs etmıstım geldi e bebekten buldum ben, hayırlısı ıle doğum haftasına gırdıgım an ıcmeye başlayacağım. Şimdi ıcınde rezene falan oldugu ıcın onerılmıyor erken doğuma sebep olur dıye bende 37 ye gırersem ınsanllah o zaman ıcmeye baslıcam