Seda_2516 Kızlarr 27 haftalık oldum ama şu 2 aydır kanım hiç yükselmiyor 9da kaldı resmen şimdi de şurup içmeye başladım 2. Kutuya geçtim yine aynı önerebileceğiniz birşey varmı? aynı sorunla karşılaşan var mıı 🤦🏻♀️
SKarabey Haftaya kadar benimde yükselmemişti, dahiliye doktoru ve kadın doğum doktorumunda onayıyla serumun içine karıştırılarak verilen demir ilaçlarından kullandım 5 gün boyunca damardan aldım ilaçları. Aynı zamanda B12 ve Demir takviyesi yine doktorumun önerisi ile kullanmaya devam ettim. Serumu taktırdığım zamanlarda kan ilacını bir süre kesmiştik ağır gelmesin diye tekrar başladım ama yine doktor kontrolünde. Yaptırdığım tahlillerde serumun işe yaradığını gördük çok şükür belirli bir düzeyde artış oldu. Tabii doğumdan sonra da takiplere devam edeceğiz.
SKarabey Zeynepgmsbs61 benim hemoglobin değerim de hemen hemen o kadardı doğumum yaklaştığı için toparlanmam açısından yaptırdım, çok şükür doğumdan önce 12.5 hgm değerim vardı. Şuan biraz düştü tabi doğum sebebi ile. Yavaş yavaş toparlarım inşallah☺️