fpkprensesim Kızlar merhaba ben kendim için sormuyorum teyzem için 2 düşüğü var ve suan ne yapsa tutmuyor bebek bende burda gördüğüm kadarıyla dedim iğne varmış diye ama çok bilgimizde yok doktor mu yazıyor bunu nasıl oluyor hakkında bilgi verirmisiniz acaba ?
beyazmelegim fpkprensesim doktor kontrol etmesi gerek hormon takibi yumurtalıkların yapısı vs kafana göre kullanacağı bir tedavi değil
Serya3 fpkprensesim doktora direkt olan şeyleri ve sorununuzu söyleyin bence o uygun olan neyse onu söyler bnm öyle oldu yani
fpkprensesim -Papatya33 diyor ama hap tedavisi uyguluyorlar mış sadece bu sadece özel hastanelerde mi oluyor acaba ?
fpkprensesim Serya3 diyor ama hap tedavisi uyguluyorlar mış sadece bu sadece özel hastanelerde mi oluyor acaba ?
-Papatya33 fpkprensesim devlete gittiğimde çocuk istiyorum dediğimde deneyeceksin dedi. Öyle hap filan vermedi. Ondan özele gitmistim
Serya3 fpkprensesim yoo ben devlette 2 defa çatlatma iğnesi oldum sadece femara kullandm. Sonra bu doktorumu meth ettiler ben o şekilde üniversite hastanesine geçtim 🥹