BUSRAMSAMETM Bugün doktora gittim doktor bebek 2000 kg dedi sizlerin kaç bana fazla geldi ben kendim hiç kilo almadım henüz ama çok sağlıklı besleniyorum fazla mı kaç olmalı doktor kan akışı ve suyu iyi oğlana iyi bakmışssın dedi
Semakantar BUSRAMSAMETM doktor normal diyorsa endişelenme iri bebektir canım her bebek bir olmaz ki anne karninda da dogduktan sonrada bakikinca kimi 3 kilo kimi 4 kilo dogum yapiyor hepside saglikli ve normaal kabul ediliyor
Jasmine2426 BUSRAMSAMETM 3 gün sonra kontrolüm var 29+5 olucak bakalım ne dicek ama 2000 fazla gibi az sıkıntı yok dediyse normaldir ölçümde de farklılıklar olabiliyo
Veraamoms Maşallah gebelik şekeriniz var mı acaba? Suyu ve kilosu önde olur o şekilde yoksa da gayet güzel bakmışsınız doktorun dediği gibi. Peki günlük neler tüketiyorsunuz bahsedebilir misiniz?
BUSRAMSAMETM Veraamoms sabah yumurta yiyorum muz kaşar bide ıspanak yedim bu hafta o yuzden mi hızlı kilo aldı bilemiyorum
HilalAhmet35 BUSRAMSAMETM Bende ilk gebeliğimde sürekli meyve muz kaşar yedim iri bebekti kızım 4 üstü çıkıyodu ultrasonda ama 3.800 yakın doğdu.. Şimdiki gebeliğimde 28+2 de 1500 kg dedi