monica50 Ben de çocuğa aile büyüğü isminin konulması taraftarı değilim . Çağa göre makul isimler konulursa çocuk için daha iyi olacağı düşüncesindeyim .
Mesela ben de bir aile büyüğünün ismini almışım , çocuğu olmadı diye bana onun ismini vermişler ( ne alaka ben de bilmiyorum ) şahsen ben öyle bir durumda istemezdim kendi ismim konulsun …
Ama onun hayatına kıyasla bambaşka bir hayat yaşıyorum , ayrıca o mantığa göre benim de çocuğum olmaması gerekmez mi ?
Lütfen yanlış anlamayın bunları size katılmadığım için ya da tartışma niyetiyle yazmıyorum , aksine bu konulara merakım var farklı fikirler duymak isterim …