Ben ilk gebelikte 18 . Hafta da bıraktım bebeğimi 36 tıda doğurup kaybettim kalp probleminden dolayı birde sma pozitif gelmişti eşim ve taşıyıcıymışız durumu bilmiyorduk doğal gebe kalmıştım şimdi tüp bebekle gebe kaldım çok stresliydim baştan beri şuan 33. Hafta bırakamadım maalesef ama doğum olmadan 2 hafta en az önce bırakıcam balgam öksürük bişey olmasın sezeryan sonrası gülmek bile zor oluyor çünkü