Hnfcls Shdtnnc ben kanıyorum doğuma da kadar da kullanmam gerekiyormuş rahim kalp şeklinde olduğu için
Mervealya1992 Shdtnnc fitil atamadıgım ıcın agızdan kulanıyorum 1 ay kullancam bakalm erken doqum rıskıne karşı snra nolcam bılmem
Derrinnn 3 haftadır kullanıyorum, 30. Haftaya kadar kullanacakmışım, bebek aşağıda olduğundan tedbir amaçlı kullanıyorum ve faydasını gördüm bebek yukarıya çıkmış
Elsa57- Shdtnnc ben kullandım canım gece kullanıyordum ben bir süre wc çıkmaman gerekir en az yarım saat kadar zaten idrarda ilacı goruceksin fazlası o korkma. 2 hafta kadar kullandım şuan bebisim kucağımda 2 aylik olduk bile 😍
Silakadir14 Elsa57- ay ben unuttum bugün çıktım yarım saat geçmeden bir sorun olur mu ki yeniden mi koysam
Htcpkdmr Shdtnnc 6 haftalıkken kanama alanı görmüştü o yüzden başladı 7. Haftada gittim geçmişti ama hemen bırakmayalım kullan 13 14 haftalarda duruma göre bıraktırabilirim dedi. 9+2deyiz bu arada🥰
ys2021 Shdtnnc akıntı oluyor hani oda normal benimde bel ağrım oluyor ama düşük riskinden dolayı diye düşündüm hiç Protestana bağlamamıştım🙈😅 Başta kullandım iyi geldi sonra 2-3 gün kullanmadım akintidan dolayi geçti sandım ama yok daha çok sancım oldu bel ağrım oldu oluyorda hala o yüzden devam kontrole gidene kadar
Elsa57- Silakadir14 yok yok koyma gün içinde doktorunun verdiği sayiyi asma ben bir kere gece kullanıyordum sadece bir şey olmaz canım ama dikkat et bundan sonra
Shdtnnc Elsa57- bana sabah akşam önerdi ama gebelikte sık sık idrar oluyor iki sefer kullanmamın yan etkisi olur mu acaba ilaç pek kullanmak istemiyorum
Silakadir14 Elsa57- evet Bana gece yatmadan önce dedi sadece ama bugün idrara çıktım o yüzden merak ettim teşekkür ederim
Elsa57- Shdtnnc bu verdiği ilacın bor yan etkisi yok aksine yararı var rahim duvarını güçlendiriyor doktorun sabah akşam dediyse aksatma canım bende de kan uyuşmazlığina bağlı kanama alanı vardı şükür bu fitille çözdük
emel16 Shdtnnc yani başka ilaçlarda kullanıyorum ben riskli gebeyim, ama fitilde akıntı oluyo akıntı yapıyor genelde yaptıktan sonra bi süre yatıp kalkmıyorum ona rağmen bazen sulu bazen parçalı falan akıntı oluyor,,
Shdtnnc Htcpkdmr 9+2 deyiz bizde :)) bende de kanama alanı görüldü 2 hafta sonra tekrar kontrole gel dedi ama 3 hafta sonra cinsiyeti belli olur dedi o zaman hem kontrol hem de cinsiyeti öğreneceğiz inşAllah :))
Shdtnnc emel16 akıntı olmasının sebebi rahmin temizlediğinden dolayı dediler ama bende de çok oluyor gebelikte zaten bu çok normal :))
Htcpkdmr Shdtnnc aa ne güzel tesadüf oldu hep bakıyordum burda benimle aynı haftada olan var mı diye☺️ Ben de gitcem inşallah 13. Haftada çok merak ediyorum 4 yaşında oğlum var bakalım şimdiki ne olcak🥰
emel16 Shdtnnc gebelikte oluyor akıntı evet ama progestandan sonra su gibi akıntı renksiz kokusuz oluyor,