Melis78 Adet gecikmesinin 15. Günü beta 1,44tü. 5 gün önce korumasız ilişkimiz oldu sadece başka olmadı. Yani adet gecikmesinin 10. Günü oldu ilişki. İlişkinin olduğu gün yumurtlama olmuş olabilir mi yani bu kadar geç? Bugun 20 gün oldu hala olmadım.
Patito__ Melis78 Yumurtlama gec olmus olabilir ki zaten degerde bir tik yuksek çıkmış Yani regliniz duzensizse özellikle hamile olablrsnz. Veya bazen bir ay bile bole seyler olablior Bence yarin idrr testi yapin varsa cikablir. Cikmaz ise uc ves gn daha bekleyip kan verin derim.
edis22 Melis78 herşey olabilir canım ben adet gecikmemin 15. Günü anladım hamile olduğumu. Sanırım adetime 1, 2 gün kala yumurtlamam olmuştu
Melis78 Patito__ ama bu kadar yumurtlama geç olabilir mi? Nerdeyse adetin 40. Günü oldu ilişki. Gecikmenin 15.günü kan 1,44 tü. Yüksek mi ki bu ? 5in altı negatif oluyor.
Patito__ Melis78 bnm hep 0.001 cikar negatifken Oyuzdn yukseleblrde bir deger Bazen adet gununde yumrtlayanlar oluyor
Patito__ Melis78 hersey nasip cnm beklemen gerek olmaz isen uc bes gun sonra tekrr kan testi verin o zaman daha netlesir hersy