Nazan_Sarenaz67 prens_prenses_annesi 35+5 olduk bizde Sağlıkla gelsin miniklerimiz Kan serumu takıldım cuma gunu Ayin 11 nde bitane daha kan serumu var ve kontrol var o zaman sezaryan gününü söyleyecek doktor
Mrs_Demir prens_prenses_annesi an itibariyle 35 olduk zorunlu sezeryan olucam ama daha gün alamadım ve 2 hafta daha dr gidemicem gibi gözüküyo ilk doğumum sezerynadı diğer postlarımda anlatmıştım buda mecbur sezeryan olucak ama bakalım ne zaman dediğim gibi daha gün alamadım ilki plansızdı o yüzden ne zaman gitmeliyim bilmiyorum
Basakcum prens_prenses_annesi 35+1 ile yanınızdayım :) 21 kasım ve sonrası gelsin diye hevesle bekliyorum :)
EmirEdiz İlk gebeliğiniz mi bnde 35 haftalık hamileyim ama üçüncü gebeliğim her an tetikteyim resmen :)
prens_prenses_annesi EmirEdiz 2. Gebeligim oglumu 39+4 de dogurdum oda suni sanciyla aciklim var diye yoksa gelmiyodu 😃
Glnrskr prens_prenses_annesi 35+4 olduk erken doğum riskim var normalde 36 da sezeryan olacaktım bir anda değerlerim kendini toplamaya başladı şu an doktorum gün vermiyor suyun gelirse yaparız sezeryan ama ne kadar durursa o kadar iyi diyor elimiz kulağımızda bekliyoruz 😃 erken doğum olacak diye herkes her gün doğurdun mu diyor her gün bir garip durum 😃
Btlshnnn prens_prenses_annesi 35+2 olduk ilk sezeryan olduğu için kasım 29 gün aldık 39 hafta oluyor tam nasipse
minikmucizem20 prens_prenses_annesi bizde bugün 35 olduk :) gün sayıyorum artık planlı sezeryan olacak