29 Ekim’de İspanya da doğum yaptım çok fazla sancım vardı ve üç günde sadece 2 cm açıklık ağrıma daha fazla dayanamıyordum doktordan epidural teklifi geldi devlet hastanesinde doğum yaptım ve ücretsizdi. Hemen o sancilara dayanamayıp kabul ettim açıklık 3-4 cme ulaşınca epidural yapıldı ve bütün ağrılarım kesildi. Suni serum ile açılmam tamamlaninca doğum başladı bir türlü gelmeyen bebeğimden dolayı epidural kesildi sancı başladı fakat yine gelmedi bir anda 10 doktorun alar topar girmesiyle vakum ile bebegim çıkarıldı içten ve dıştan maalesef ki çok dikisim var bebeğim iki gün kuvezde kaldı vakumdan dolayı. İlk dogumumdu başı kötü ama sonu iyi bitti çok şükür şuan evimizdeyiz.