Merhaba arkadaşlar benim son adet tarihim 9 mart tüp bebek transfer tarihim ise 28 mart. Bebeğim 10 gün kadar gelişimi önde . 33+ 6 gün olmamız gerekirken 35+2 görünüyor ve 2750 gr 48 cm. Doktorlada konuştuk ama kafam karıştı sizce herhangi bir sorun olur mu yada bu durumu yaşayan var mı. Doğum ne zmn olacak hangi tarihe göre yapılacak.