babyandmommy İlk gebeliğimde gebelik kolestazı geçirmiştim ama bu öyle değil. Ara ara karnımda nokta nokta kızarıklık olusuyor kaşıntı geliyor yarım saat sonra falan geçiyor böyle bişey yaşayan var mı