Kızlar merhaba ben 40 + 1 haftalık hamileyim ve henüz hiçbir Sancım yok hiçbir belirt yok doğum için çevremdeki insanlar yanlış adet tarihini yanlış hesaplamış olabilirsin diyor böyle bir durum var mı gerçekten ya da ultrasonda çıkıyor mu bunlar ama doktorun bununla ilgili herhangi bir şey söylemedi bana her şey normal dedi yanlış olsaydı illaki söylerdi bu durumu yaşayan var mı