Guneyinannesi1 Kızlar bu ayın 28,29,30 unda birliktelik yaşadım 30 ,31 yumurtlamaydı 30u değerlendirdim 31 i değerlendirmedim 1 Kasım sabahını değerlendirdim şimdi tekrar ilişki yaşamam gerekiyor mu ? Silikleşmeye başladı dünden beri adetime 13 gün var
Solmaz-Papatya Guneyinannesi1 Canım çatlama gününü değerlendirseydin yeterli hergün üst üste olması spermin kalitesini azaltır yada gün asırı dene
Asyarslan60 Guneyinannesi1 aaa hayır öyle demedim catlamayı değerlendirdiyseniz bundan sonrası keyfi değerlendirip değerlendirmemek
Asyarslan60 Guneyinannesi1 önemli olan silikleştiği gün Pik gördükten sonra 3 gün ilişki demişti doktorum
Guneyinannesi1 Asyarslan60 yani 1 Kasım silikleşmeye başlamıştı sabah değerlendirdim çatlamış mı oluyor
Guneyinannesi1 Asyarslan60 dün silikleşmeye başladı sabah değerlendirdim , bugün değerlendirmedim değerlendireyim o zaman sllsls