Fadiiiik Türkiyede yaşayıp almanyaya Doğum için gelen varmı? Ve Doğumdan sonra Türkiye'ye geri gidinizmi ? Giriş çıkış mı yapıyorsunuz? Çoçukparası için nasıl iptal ediniz? Ve sigortanız nasıl oldu?