Selam kızlar benim hiç başıma gelmeyen bir şey oldu geçen ay. Adet olmadım tam 45. Gün adet oldum. Doktora gittim yumurtan fazla büyümüş kist olmuş dedi ( yumurta büyütücü ilaç falan kullanmadım ) sonra tekrar gittim kist erimeye başlamış bile dedi adetle atarsın dedi. Bana Dupston verdi adet olana kadar iç dedi. Ben sabah akşam içtim ertesi gün adet oldum. İlaçla mı olmuş oldum 1 günde ilaç etki gösterir mi ? İlaç olmasa da adet olur muydum ? Pcos var dedi doktor ama hep düzenlidir adetim. İlk defa söktürücü yazdı