Beyzaa6671 Bulunduğum ildeki şehir hastanesinde normal doguma almıyorlar. Zaten sancı dogum odası felan aynı yerde oldugu için. Hatta telefon bile almıyorlar diyeni bile duydum. Sezeryanada almazlar. 3 kere bir rahatsızlıgımdan dolayı ameliyat oldum. 1 fakülte hastanesinde 2 tanesi şehir hastanesinde. ameliyathaneleri gördüm. Hepsi yan yana(KBB ameliyathane odası, genel cerrahi ameliyathane odası, kadın dogum ameliyathane odası) ve tam bir curcuna. Orada eşinle ilgilenip hijyeniyle ilgilenmezler. Kaldıki ameliyathane kapısında biri veriyor seni içeridende biri alıyor.Dedigim gibi ama ana baba günü ameliyathaneler ayrı bir devlet resmen yani zannetmiyorum.