Merhaba kızlar polikistik overim var normal kontrol için 1 hafta önce doktor gittim ve rahimde kalınlaşma klduğunu ve gebelik olabilir dedi adetime 7 gün var ama bugün hafif akıntı tarzı kan geldi şeffaf 2 3 gün önce kan verdim ama çıkmadı birşey sizce tekrar kan testi versem mi