Ayaz_Kuzum benim down olan çocuğumdan önce kaybım olmuştu. O sebeple genetik vs bütün testleri yaptırmıştık herhangi bir sorun çıkmadı bizde.ama sonra bu down olan doğdu. Evet şuan yine hamileyim ama downların çeşidi var.oğlum Taşıyıcı olan tipi olmadığı için ve bizim kendi kromozomlarımızda da sorun çıkmadığı için doktorlar tüp bebeğe gerek yok dedi. Doğal yolla hamile kaldım