Oğluşumuzun down sendromlu olduğunu doğumdan sonra doktor birkaç belirti görünce genetik testi istemesiyle öğrendik. İlk öğrendiğimiz günler çok zordu ama kabullendik bu durumu Allah’tan geldi diyerek♥️ alışmaya başladık meleğimiz o bizim🩵🐣 şuan 16 günlüğüz daha, 38+4 de planlı sezaryenle doğdu miniğim.
Down sendromlu aileler süreciniz nasıl ilerliyor? Gerek eğitimler olsun zorlanıyor musunuz? Mesela yürüme konuşma gibi eylemlere kaç yaşında başladılar? Biraz bu konular hakkında tecrübelerinizi paylaşırsanız sevinirim, teşekkürler şimdiden🥰