Mrvg ummhammza bende doğum yapmış oluyordum kız bebek ve erkek bebek geliyordu yanıma ve o an öğrenmiş oluyordum kız olduğunu ama yeni doğmuş gibi değilde sanki 6 aylık bir kız bebeği gibiydi . Bide 5-6 yaşlarında bir kız çocuğu gördüm ama kızım değil kardeşim olmuş oluyordu güya
heyymomm Mrvg bende ilkinde yarım çizgi vardı deliğe kadar sadece oğlandı, bu bebeğim %%80 kız dediler bunda hiç çizgim daha çıkmadı onunla ilgili olduğunu sanmıyorum ama kız karnı enine yayvan olur demişlerdi oğlumda nasılsa bunda da öyle
Mrvg heyymomm benim daha karnım çıkmadı ama sanki bel çevrem genişlemiş belli zayıf biriyim çünkü . Çizgi ise belli belirsiz aynadan bakınca gördüğüm hafif bir çizgi var göbek deliğinden aşağısına kadar