bilser0ilayda9 Merhaba Hanımlar ben size bir şey sormak istiyorum Bursa şehir Hastanesi’nde sezeryan doğum yapan oldu mu bu bir iki ay içinde doğumhanenin önünde eşlerimiz bekleyebiliyor mu