matmazelinbeybisi Ağrım olduğu için hastaneye geldim yatış verildi ve nst takibi yapılıyor. Nst sonucundan anlayan var mı 33 haftalık gebeyim
Tazegelin12 matmazelinbeybisi Hafif sancılarınız var geçmiş olsun zamanında hayırlısıyla gelsin inşAllah 🙏
Eldgrn matmazelinbeybisi 50-30 arasında sancı gozukuyor ama devamlı olan bir seviye doktorlar ne diyor. Normalde sancı için düzenli gelen ve yüksek sancıları doğum için gerek sayarlar
Eldgrn matmazelinbeybisi düzenli değil sizin ki en azından resimde görülen o şekilde düzenli sancı belirli aralıklarla inişli çıkışlı olur. Ordan anlayabilirsin eğer ki hissiyatta birşey yoksac