Asli_yazici1 Kızlar sürekli uykum var esne esne bi hal oldum 😄 sol kasık ağrım gaz sancım ve ara ara mide bulantım oluyor bunlar normal mi internette 6. Haftada başlar yazıyor ama
Songulsevk Asli_yazici1 bende öyleyim yani daha dr gitmedim kan verdim en son cuma göreceğim hesabıma göre 5 haftalık o kadar uykum varki yorgunluk hali anlatamam😬
serpilllsyl Asli_yazici1 bende 5 haftalık oldum tam aynı postu atacakken size denk geldim demek ki tek değilim:)) aşırı gaz sancısı var uyku hali sürekli esniyorum bendee
Songulsevk Asli_yazici1 bende öyleyim 2 tane de yavrum var çok yatamıyorum da ama başımda kalkmıyor açıkçası😂
Asli_yazici1 Melamial yaa bende yatıp uyumak istiyorum sürekli şimdi de misafir var suratlarına bakıp esniyorum bebişi de bilmiyorlar az sonra alınıp giderler ahahahahha
Bbuusra Asli_yazici1 O kişiden kişiye değişiyor. İlk 4 hafta çok iyiydim. 5. Haftaya bir girdim. Kusma baş ağrısı uyku. İnternette genel yazıyor biraz. Takılma