Gldrn58 arkadaşların yazdıklarıma katılıyorum kesinlikle yorma kendini ağır kaldırma iş güç yapma mümkün mertebe yat ama yapalım derse serklaj yaptır bence, 18. Haftada acil serkşaj oldum bem ilk gittiğim doktor anlamadı doktor değiştirdiğim an doktorum anladı ve o akşam yattım hastaneye,, geç kalmadan farkedilmesine şükrediyorum ,, riskli gebelik uzmanı doktor bulabilirsin ,, serkşaj da korkulacak bişe değil canım korkma dayananılmayacak bi durum yok yani