Kızlar 30 eylül son regli başlangıcı. Simdi 2 güncük geciktim bu dönemde hep korunmasız ilişki oldu. Arada(28 ekim) kadın doğuma gittim ama bişey görmedi yumurtalıklar çalısıyor dedi. Hamilelik olsa görür müydü bilmiyorum. Simdi 2 gün geciktim ama normalde de gecikebiliyorum. Sizce ne zaman test yapayım. Kasıklarım ağrıyor baska bişeyim yok. Negatifi suan görmek istemiyorum. En doğru ne zaman yapılmalı