Sedset Merhaba merak ettiğim ve deneyimleyenlerden öğrenmek istediğim bir konu var 12 haftalık hamileyim ve yurt dışına çıkacağım hava alanında x-ray cihazlarından geçişler üst aramaları nasıl oluyor daha önce deneyimleyenler var mı acaba
Ekincik Sedset 30. Haftada istanbula gidip geldim. X-raydan gecmedim. Her güvenlik noktasında görevliye söyledim. Yan taraftan gecirdiler Ayakkabimi cikarttirdilar kadın görevli elle kontrol etti.
Sansan Sedset ben 28 haftalıktım yurtdışına çıktım raporumla birbilkte 4 saat uçak yolculuğu yaptım bir sıkıntım olmadı doktorunuza danışın size rapor gerekmiyor diye biliyorum bir tehlikeniz yoksa doktorunuz sakınca görmüyor
cerennncee Sedset hamileyken geçtim x rayden (doktorum hiçbir zararı olmadığını söyledi) uçağa da defalarca bindim
Esra1999 Sedset o cihazlardan geçmeyin elle bakıyolar zaten gebe olduğunuzu söyleyin sıkıntı olmaz uçaktada bi sıkıntı olmuyo bende 18 haftalıktım bi risk sorun yaşamadım
gezentianne Sedset Ben uçuş görevlisiyim 16. haftaua dek uçmaya devam edeceğim ilk gebeliğimde de uçtum. Doktor x ray e cok önemli değil dedi ben bazen geçiyorum bazen elle arama yapın diyorum😀
Sedset Cevaplar için çok teşekkür ederim insan ister istemez bir tedirgin oluyor çünkü sormak istedim