esraveduru Kızlar merhaba. Şeker yükleme testi yaptırdım iki hafta önce. Açlık 95, tokluk 134 çıktı. Doktorum riskli değil ama sınırda dedi. Var mı aranızda böyle çıkan nasıl besleniyorsunuz?
Beybiik esraveduru benimkide sınırda çıktı tekrar yapıldı sonuç bekliyorum gerekirse diyetisyen yada endokrine gideceksin dedi
cerennncee esraveduru ben öyleydim. Ara ara ölçüm ve sağlıklı beslenmeyle sorunsuz tamamladım çok şükür
1Kelebek1 esraveduru benimde 140 çıktı doktorum kesinlikle ekmeği şekeri tatlıyı kesmemi istedi hiç bir şekilde ekmek yememe izin vermiyor ara sıra 1 2 dilim kahvaltıda yiyorum oda kepek ekmeği yada buğday ekmeği kontrole gidince eşim doktora söylüyo ona bile kızıyo bende elimden geldiği kadar dikkat etmeye çalışıyorum
esraveduru cerennncee haftada üç gün falan sadece gündüz tatlı yiyorum. Diğer günler yine sadece gündüz meyve yanında süt ya da kuruyemiş yiyorum. Sizce bu yeterli mi yoksa tamamen kesmeli miyim tatlıyı?
cerennncee esraveduru tatlı yedikten sonra 1 saat geçince bi ölçüm yapın bakalım ne kadar yükselecek ona göre ayarlarsınız. Beni tatlı yükseltmiyordu çok ilginç bi şekilde ama ekmek çok yükseltiyodu ölçtüğümde şok olmuştum 2-3 dilim pide yiyip 1 saat sonra ölçtüğümde 200 çıkmıştı. Ondan sonra ekmeği komple kestim ama tatlı az az yiyodum mesela
cerennncee esraveduru çok da kendinizi kasmayın bu arada. Ben normal doğum yapacağım için çok dikkat ediyordum bebek irileşmesin diye. İri bebek iri bebek dedikleri bebeğim 3 kg doğdu :)
esraveduru cerennncee maşallah sağlıklı olsun da :) ben de hamur işi seviyorum yiyorum da belki de o yükseltiyor bilmiyorum ki
CeylanAk Hiç kafana takıp stres yapma değerin iyi süreklide ölçüm yapma sadece dikkat et biraz yeter ben çok yıprattım kendimi bu süreçte kurdeşen bile döktüm o derece 😂 şuan insülinle herşey yolunda
esraveduru CeylanAk ay geçmiş olsun gebelik sürecinde mi insülin kullandınız? Kasmamaya çalışıyorum ama illaki takılıyor kafama ya meyveyi de çok seviyorum kısıtlamak zor geliyor 😑
esraveduru 1Kelebek1 benim açlık daha fazla sizden birinci tokluk da sizinkiyle pek fark yok doktorum hiç öyle karbonhidrat şeker kes falan demedi. Sadece akşam tatlı yemememi ve gündüz de yersem yanında proteinle tüketmemi söyledi şaşırdım doktorun size söylediğine
Semamamy Benimde aclik 88 , yuklemeden sonra 156 supheleniyorum kendimden tekrar yukleme yaptiracagim
1Kelebek1 esraveduru Valla çok kızdı böyle devam edersen şekerin yükselir ünsilin bile gerekebilir dedi kepek ekmeğini bile kabul etmiyo bazen evde ekmek ara sıra çok az tatlı tüketiyorum kontrole gidince eşimde doktora söylüyo beni dinlemiyo bunları bunları yedi diye doktorumda kızıyo bebeğin şeker hastası doğar yeme diyo
Semamamy esraveduru ben saglik ocaginda yaptirdim canim tekrar gorusmedim saglik ocagindaki doktorla , ama ozeldeki doktora sonuclari soyledigimde tekrar 100 ml olarak yaptir birde ona bakalim dedi , saglikocaginda bana 50 ml yapilmisti
esraveduru Semamamy Ben 75 gr ile yaptırmıştım 100 ile farklı çıkabilir belki. İnşallah iyi çıkar sonucunuz 🙏🏼
esraveduru 1Kelebek1 hadi ya :( ben de evde birkaç gün açlık tokluk ölçeyim ona göre dikkat edeyim doktoruma da detaylı sorayım haftaya kontrolüm var. Teşekkür ederim size de geçmiş olsun. Aşerirken insanın yemekten kısıtlaması cidden cok zor :((