Dolunay_dolunay Kızlar 2 haftalık hamileyim. Tansiyonum 14-9 normalde düşük tansiyonluyum bugün başımın ortası şakaklarım çok ağrıdı tansiyonumu ölçüyorum hep bu aralıkta. Hamilelik etkiler mi, en önemlisi bebişi etkiler mi
Mhtpdrmz06 Dolunay_dolunay tabiiki canım etkilemez mi düşükte sıkıntı yok ama yüksek direkt bebeğini de senide etkiliyo sırf bu yğzden erken doğuma alınanları biliyorum. Tuz tüketimini en aza indirin ve acil doktora bildirin
Aydaa Dolunay_dolunay hamilelik tansiyonu yükseltir ilk gebeliğimde tansiyon sebebiyle 37. Haftada doğum yapmıştım. Doktorunuza mutlaka haber verin
ozgmom Dolunay_dolunay 14/9 a çıkmış tansiyonum kontrole gittiğimde ölçtü doktor riskli gördü ve tansiyon takibi istedi bir hafta tansiyon takibi yaptım bir tık daha yükselse hastaneye yatış yapıyorlar diye biliyorum. Çok önemli tansiyon doktorunuza mutlaka bildirin.
Dolunay_dolunay Sifaa1316 benim de genelde bu civarda olurdu canım ama bugün 14ten inmedi gerildim bir şey olursa bebeğe diye, ara ara kasık ağrım var bu normalmiş sürekli kontrol ediyorum bir şey var mı diye 🥹
Dolunay_dolunay Aydaa yarın da böyle olursa ilk işim doktora gitmek olacak 14 tansiyon normalde gördüğüm bi tansiyon değil fiziken bir şey hissetmiyorum ama ağrım da o kadar çok değil
Dolunay_dolunay ozgmom bu kadar ciddi olduğunu bilmiyordum kontrol edeyim sık sık bir şey olmaz di mi
ozgmom Dolunay_dolunay Her gün sabah ve akşam olacak şekilde aynı saatlerde ölçün. Benimki normal çıkıyordu hastanede heyecan yapmışım büyük ihtimal ondan yüksek çıkmış ama sizde emin olmak için mutlaka takibini yapın☺️
Serrabade Sık sık kontrol etmeyin. Aynı durumu yaşadım holter bile takıldı. Sabah uyandınız biraz kendinize gelmeyi bekleyin ölçün ve not edin sabah akşam olarak yapabilirsiniz. Ve solunuza yatın mutlaka ve yükseldiği yada düştüğü esnalarda ayaklarınızı yüksek bi yere koyup dinlenin. doktorum bunları önerdi ve atlattım çok şükür
Dolunay_dolunay Serrabade alet mi sorunlu diye düşündüm çünkü normalim baş ağrım da hafifledi ama yüksek görür de endişe ederim diye ölçemiyorum evhamlı biri değilim bebiş etkilenir diye ona odaklandım uyusam mı acaba, atlatmanıza çok sevindim bu arada 🤍
Sifaa1316 Dolunay_dolunay Daha çok yenisin stres yapma gerilmene gerek yok ferah tut içini Allah ın izniyle sağlıklı geçirirsin hamileliğini 🙏🏻♥️
Melamial Hamilelik tansiyonu etkiler ama sizin zamanınızda etkilemesi çokta normal değil. Buna doktorunuzun teşhis koyup sorun yok demesi lazım. Hamileliğinizde ters giden bir şey olabilir. Gebelik zehirlenmesi vs diğer etkenler olabilir. Olmayadabilir. Ama sürekli oluyorsa gidip baktırın. Bizim lafımızla ilerlemeyin doktorla bu konu hakkında görüşmeden bence…
Dolunay_dolunay Sifaa1316 inşallah güzel geçer ilk bebeğim olduğu için hem tecrübesiz hem de heyecanlıyım sağlıcakla gelsin inşallah 💕
ttazeannee Dolunay_dolunay hamilelikte tabikide tansiyonda düşme ya da yükselme olabilir ama dikkatli olmal lazım. Doktora her gittiğimde hemşirenin ‘söylediği gebelerde düşük tansiyondan değil yüksek tansiyondan korkarız’ o yüzden takip etmeye devam edin biraz sınırda kalmış sizinkisi. Stres vs olduysa belki yükselme sebebi odur
Dolunay_dolunay ttazeannee gün içinde biraz gerildim ama öyle büyük etkileyecek düzeyde değil tesadüfen ölçtüm tansiyonumu da yoksa aklımda bile yoktu 14 görünce de endişelendim tekrar bi ölçeceğim
Socak300 Dolunay_dolunay gebelikte 14/9 sıkıntılı diye biliyorum Düşük olmalı yani genelde düşer tansiyon bi gidin bence şuan son haftadayım ve 13/8 e bile doktor takip et dedi